Måndag

I måndags vart de en sen kväll i stallet , först jobb men lite jobb på mitt blivande stall här hemma och sen drog jag till Hoppe :) 


Vi red i ridhuset då som att de är väldigt mörkt  nu för tiden vid 20 tiden ;) 
Red lite mer dressyr mycket skritt och trav , kolla broms och öva på små förflyttningar :) 

Sen jobbade vi på galoppen , han jobbar på riktigt bra nu . Samlar sig mer och mer i galoppen ;) övade även här på gas och broms , testa gasen tycker Hoppe är roligast ;) 

En bra pass :) 


En härlig måndag :) 


// Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0