Första MAJ!

Vart tog april vägen, detta är sjukt men ändå skönt för då kommer sommaren fortare ;)
 
I går på valborg så jobbade jag först i några timmar.
jobbar man ute så gör man ;)haha
 
efter det red jag min figge en timme, mycket galopp och låta han arbeta på själv.
 
Sen sprang jag faktiskt, blev 4,5 km . kändes väldigt tungt( och det märker jag av idag varför det var så tungt)
 
sen åkte jag till mamma för att fira valborgskvällen med mamma, kent, mormor, Yngve, ewe och pelle. väldigt god mat och skön bad stund. VARMT ! sen gick vi och kollade på kase hos grannen .
jäklar vilken fart det blev ;) tack kristoffer för den fina brasan och att vi fick komma och kolla ;)
 
efter kasen så fikade vi lite och sen var det sent, det var verkligen en super mysig kväll men dom man älskar som mest :)
 
dock vaknade jag upp i morse med väldigt ont i halsen.
då får man dricka varm o´boy i en tiger mugg även om man är 22 år ;)
 
så idag har jag ridit min polle, vi red till mehedeby och klättrade lite i grusgropen :)
 
sen har jag legat i solen i 3 h och bara njutit. Mockade lite efter det och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, jobbdag imorgon igen och sen är det fredag igen ;)
 
ha de bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0