blöt måndag !!

Bläää måndag !!
 
Usch vilken kall och blöt måndag, vart är värmen och solen???
Jobbat sen tidig morgon idag fram till 18 nu på kvällen.
Sen har jag ätit mat, solat och fixat figge. Hästarna får stå inne inatt, skönt när det är så kallt!
 
Snart läggdags ;) 
 
Min midsommnar har jag tillbringat med hjärtat och vänner. Super trevligt har jag haft, dock lite sliten nu ;) 
 
 
 
Figge uppdatering då, jo rund och go om magen. För tjock :p 
Ska stå tills den 4 juli, sen får jag veta hur vi ska gå vidare. Är sjukt ridsugen :/ 
 
Mina bästa killar, ni är allt för mig !!!<3
 
Ska försöka bli bättre på att blogga , lovar! Ser att ni är några som läser. Något tips på vad jag ska skriva om?vad vill ni veta ?;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0