måndag ny vecka nya möjligheter midsommar på G !

 
 
jaha ny vecka igen då :)
 
började dagen med att jobba:)
 
åkte jag till stallet.
fick hem min beställning som jag gjorde förra veckan, fyllde på curres garderob lite med två nya täcken ;) flugtäcket är i stl 135 ;) haha lilla hästen min :) han ser rätt nöjd ut över täckena och sen blev det ett 0g regn täcke med hals BLÅTT ;D Äntligen köpte jag ett sånt har varit på min inköpslista länge nu !
 
efter provningen red vi ut, travade i 30 minuter idag, hade en otroligt pigg häst idag. Fick hålla i mig lite ;)
 
sen gjorde jag stallet och myste lite med curre :)
en glad ägare och trött häst ;) <3
 
efter stallet åkte jag till mor och hämtade min post samt snackade lite skit där ;)
 
sen hem och laga mat, nu på kvällen har jag pysslat lite hemma gått 6 km, tog lång tid pga att man träffa folk efter vägen, stod och kolla på ett rådjur med tre bebisar, hur gulliga som helst och plockade blommor. kom väl runt på 1h och 5 minuter ;) haha
 
nu sitter jag här med datorn i knät och funderar på att sova snart ;)
 
imorgon är det ledig dag som gäller :D
 
ha de bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0