midsommaren är nu över .

de var denna midsommar över och denna ledighet.
 midsommar firades först på gräsö med syster, pelle, ville, Leif, kent och mamma. såklart robin med.
efter lunchen så åkte vi över till Öregrund för att lyssna på lite sång ;)
 
runt 17 tiden rullade vi hemmåt efter en härlig dag på Gräsö. :)
 
på kvällen var vi med några vänner :)
 
igår lördag, sov man ganska så länge , åkte runt hos lite folk innan jag skulle hoppa på nattpass.
Mycket att göra så natten gick fort ;)
 
Curre har fått vila från torsdags till i går lördag.
Fick lite hjälp igår när jag bytte vatten ;)
 
idag söndags har varit en slappdag, de ända "nyttiga" jag har gjort idag är att jag har ridit Curre och pysslat i stallet. sen har soffan och sängen  varit skönare ;)
men som sagt en mysig ridtur på en pigghäst som gick och frusta hela tiden :)
Imorgon blir de hoppträning för en ny tränare eller ja, jag har tränat för henne förr med Figge men aldrig med Curre ska bli spännande och höra vad hon tycker, hon kommer nog tycka att han har en stor mage ;) haha hjälp vilken stor mage han böjar få ;)
 
 
i torsdags var jag efter jobbet till Valbo med syster, ville och mamma. en riktigt mysig em. <3
 
påvägen hem så hamnade vi bakom hem olika precis.
brann ganska så kraftigt från lastbilen. otäckt, troligt vist ett däck som smällt.
 
Aja ny vecka imorgon och ledig måndag för min del :)
 
liten lista att göra saker finns :)
 
ha en härlig söndag kväll. !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0