tävlingsdagen i lurbo i lördags

 
nu så kommer filmerna från tävlingen :)
 
I 90 klassen 0 fel:
så var det en "okej" runda, curre gör de han ska. tappar galoppen till 2:an men travhoppa går de me ;)
men super nöjd med häst :)
Lite seg på framridningen kanske, och framhoppningen fick jag inte ingång galoppen ordentlig.
 
 
I 1 m klassen debut 0fel:
Super nöjd :D
Curre skämmer bort mig rejält, vilken runda och vilken häst jag har .
Allt stämde även fast att vi kom nära ibland så rider jag "rätt" så min häst kan hoppa :)
Framringen var mycket bättre, framhoppningen lika så.
2 klasser tävlade och två nollar satta :D då kan man vara mer än nöjd ;)
 
Nu laddar vi inför nästa tävling Vallentuna 1 m ska hoppas då :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0