Fredagen är här och snart förbi

Började dagen med stallet, morgon utsläpp och ridning stod på schemat :) 

En riktigt kall och härlig morgon , allting klart kl 8 :) 

Curre gick jättefint idag, tydligen är han riktigt känslig på bett så idag bytte jag tillbaka till ett gammalt. Då gick han som en dröm igen. Konstigt de där att då lite kan göra sån skillnad . Men men inte de bettet något mer :) 

Sen hem äta frukost och göra sig iordning för jobb:) 

Nyss läste jag en så otroligt härlig artikel 
http://www.arbetarbladet.se/uppland/tierp/minihast-gjorde-succe-pa-aldreboende
Tänk vad hästar kan göra med oss människor, helst fantastiskt :) se så dom äldre lever upp :) ❤️ 

Nu är de dags att sova klockan ringer 6 imorgon bitti , trevlig helg på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0