Grs dag 2

Dag nr 2 som sagt.
 
Tidig morgon då min klass börja kl 8 och man måste gå banan innan ;)
 
110 klass stod på dagens schema, NU satte vi en nolla.:D
bra betalning från gårdagen " träningsrunda" ;)
 
Nu med en annan ridning får min sida så hoppade Curre jättebra. Var i 1:an men sen så hoppade han högt över resten av banan .
 
tyvärr funkar de inte att ladda upp filmen av någon anledning men prova igen imorgon, Youtube hänger sig när jag vill dela den :/
 
 
Väl hemma från tävlingen så kom vårat hö till hästarna precis efter så det var bara att hugga i och jobba på engång ;) Härligt med hästliv. !
 
Väl hemma efter 210 balar senar, felräkning och mockning så var de duschen för att sova lite innan jag skulle iväg och jobba natt, nu sitter jag på jobbet och ska jobba fram till 3 i alla fall.
 
ha en skön lördags natt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0