Härlig Ledig dag

Strålande sol hela dagen lång så himla skönt :D 

Lunchade med syster, ville och Pelle. Sen tog ville syster och ja oss ut på en "liten" promenad på nästan 2 h ;) otroligt skönt var de och de kändes inte så långt, vart chockad när jag kollade på klockan .:) 

Väl hemma stack ja till stallet för att rida och mocka, ridpasset vart inte de bästa. Fick tänka om rejält än vad de jag hade planerat gjort idag . Värmde upp i alla gångarter sen bara travade vi runt huller om buller på banan för att han skulle följa mig lätt utan protest men lite knepigt men till sist släppte han till och vi kunde avsluta de mycket korta arbetspasset . 
Som sagt i bland är de bara att tänka om . 


Nu på kvällen har de varit bonde mys :) 

Ny dag i morgon som ska spenderas till hälften i Uppsala :) 

Ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0