ledig fredag

började dagen med en lång sovmorgon, riktigt skönt ;)
 
åt lite frukost tsm med hjärtat mitt.
 
tog de ganska så lugnt till kl 12 sen åkte ja ner på Tierp för att göra lite ärenden och åka och gå med affe;)
läste en mycket klok artikel idag  i tidningen´, stämmer riktigt bra.
 
efter de åkte jag till stallet,
tog en liten mysig tur i blåsten men curre håll idag ´matte sa han de blåser idag och då är jag vild ;) haha älskade häst.
nu på kvällen har vi ätit gott och myst.
 
vi firar två år dag tsm ;)
 
<3
 
dags att återgå till fredagsmyset :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0