Stan

Imorse tog ja sovmorgon, sen körde vi in till stan för att R skulle på läkarbesök. 
Jag passade på att handla lite medans han var på sjukhuset. De blev lite skor både till mig och R , sen en dop present :) 

Sen hämtade ja upp R och vi åt lunch, sen handlade vi lite till bl.a. På Biltema . Nu ska vi bygga isolerad vattentunna till curre :) 

När vi kom hem så började vi laga mat, potatisgratäng och grillad hjort. Sjukt gott :) 

Efter dr var de dags att åka till stallet, fixade boxen och red curre . Hans galopp är inte den bästa just nu får fick jobba lite extra hårt med den. I traven jobbade jag över bommar och alla möjliga vägar över dom ;) 

Kom hem nu kl 21. Kallt ute ;) 

Nu är de dags att sova imorgon har ja ut släpp av hästar sen jobbet :) 


Justia fått ny belysning i transporten, tack bästa underbara R för de ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0