Plätt dagen :)

Började dagen med att jobb fm , lugnt på jobbet fram till att ja skulle lämna över såklart :/ typiskt . 

Efter jobbet direkt åkte jag till mormor för att äta lunch med mormor, Yngve . Ewe och ville . SUPER GODA plättar , åt så jag kom i matkoma tror jag ;) 

Super trevlig och mysig eftermiddag hos mormor och Yngve. Ååh så klart efterrätten . ❤️

Sen hem för att byta om till hästkläder , fixa stallet och red i 1 h på volten . Passet började super bra , tills vi skulle öva på byta galopp . Inte rätt dag idag tror ja , till slut lag jag ut bommar så de skulle bli lättare att byta ja tjena du. . Då skulle vi rusa till bommarna och hoppa 150 över dom . Suck gick inte så bra alltså . Något byte fick vi väl till men inte som jag ville ha de ;) 


Lermonster tog jag in från hagen idag , brukar ta 5 minuter att göra iordning curre idag tog de 30-40 minuter xD 
Imorgon åker halstäcket på så slipper jag borta så mycket ;) 
Nu kan de komma blåst och sol så är snart hagarna fina igen men de är väl för mycket att begära ;) 


Hur tänkte jag nu sprillans nya skor i geggig hage 😬 

Bara att njuta ;) 

Efter stallet fick jag Hemgjord pizza av R. Super gott ;) 

Sen kände ja att de var dags att ta tag i de här med lata kvällar på soffan så jag åkte ner till badet och simmade i 1 h . Skönt efteråt :) 

Nu väntas sängen och ladda upp för jobba fm i morgon fredag :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0