Vilken härlig söndag !

Började dagen med att åka till Uppsala med hjärtat för att handla saker till huset , plockade ihop och handlade mera grejor ;) 


Sen åt vi på Max innan vi drog till höööks för att köpa en luva till Hoppe innan vi åkte hem. 

Efter de åkte vi för att hämta hö och körde det till Upplanda , Mockade och red sedan Hoppe . 
Han var pigg och riktigt fin att rida idag , ställde även fram ett litet skutt med bom framför . 

-

Så duktig, först kunde bommarna äta upp Hoppe sen andra gången kunde vi trava över bommarna rätt och sen vart de ett litet kyss . 


Sen kastade jag upp mamma på Hoppe , första gången han blir riden av en annan än mig själv :) gick strålande för dom . 


-

Så fin min lilla häst , och vi mätte honom idag så han var 166 cm :D så stor 🙈 


Efter stallet åkte jag hem , när jag kom hem fick jag ett ryck och börja klippa våran extremt långa gräsmatta . Hjärtat trimma 


Sen som alltid på söndagar så åter vi extremt sent , idag blev de kl 21 👍🏻 ;) hihi 


Nu är duschen avklarade och sängen kallar . Imorgon blir de kördag på jobbet :D 


Ha en härlig söndag natt nu xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0