Inget blir som planerat

Denna veckan har varit skit om man får säga så . Jag har varit sjuk , dotter min har varit sjuk . Men nu är vi båda äntligen friska. Men så ont i huvudet som jag hade i går och iförrgår har jag aldrig haft . Innan de har jag typ haft de mesta i sjukväg. 

Ajaj de har ju då inneburit att Hoppe har fått vila måndag till fredag . 
Och lite leriga ben . 
(null)
Så skönt att kunna spola benen efter detta regniga väder som håller i sig . Hagen ser tyvärr ut som skit just nu :( 
(null)


Men idag tog vi oss en härlig höstig tur ut i skogen på mjuka vägar . 
Galoppjobb och lång avskrittning på slutet :) kom fram till att Hoppe måste klippas igen :) 🙈

Jag jobbade även med Lillen idag , han fick först lära sig skölja benen . De gjorde han strålande :) 
(null)
Sen longerade jag honom lite och även över lite travbommar för första gången . 
Han gör allt så enkelt och vill verkligen lära sig nya saker . Så kul att jobba me :) 
(null)

(null)
En riktigt stor guldstjärna till Lillen idag 😍👌 


//Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0