1 April

Gud det är redan april, vart tar tiden vägen och vart är våren ? :O
 
I alla fall så skiner solen idag, och det är inte ett moln på himmeln så jäkla skönt kommer nog bli riktigt varmt idag och HOPPAS att det tar lite på snön nu. För den får gärna försvinna nu tycker jag.
 
Får se om man bli lurad i dag då ? ;)
 
Jag kollade just upp startlistan iför helgens tävlingar och jag kan säga att min väckarklocka kommer behöva ringa 4.30 både lördag och söndag . HÄRLIGT.
Tävlingarna startar kl 8.00 och jag rider i första klassen och har starnr 9 i 110 klassen. måste alltså vara där redan kl 7.00 och åka hemifrån kl. 6.00 ;P
Sen blir det en lång paus för oss för i 120 klassen har jag startnr 70 .
Sen söndagen kommer vi behöva åka lika tidigt då startar vi första klassen igen i 115 klassen och har 17 före mig där bara .
 
Men vad gör man inte för att få tävla ;) haha
 
Linda kommer att fota på tävlingen, så jag hoppas på att vi kommer fastna på bild så vi får några nya tävlingskort ;) http://www.splachphoto.webs.com/
 
Idag är det ju riktigt fint väder ute har inte så stor lust att åka till ridhuset när det är såhär ute, vi får se kanske blir en kvällstur till ridhuset istället så slipper jag missa solen;)
 
Mina vader gör fortfarande ont så vi får se vad jag hittar på idag måste ju som sagt rida i alla fall så får nog spara mina vader till de, men jag har verkligen ett sug efter att få gå en riktigt lång promenad. : /
 
Nog om mina vader nu ska jag sätta fart på dagen :D
 
Ha en härlig "vårdag" i solen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0