Då var det måndag igen och sista måndagen i APRIL månad.

Helt sjukt vad tiden går fort just nu, hinner inte med alls känner jag. Till och med måndagar går fort att jobba just nu och jag har inte alls någon jobbångest, inför måndagarna. skönt än så länge ;)
 
ja som sagt i dag har jag jobbat i gävle i blåst, jäklar vad kallt det var. jag som bestämde mig i morse att långkalsongerna är över för detta år, vet dock inte om dom får hälsa på ett tag till nu . hatar att frysa.
 
när jag kom hem möttes jag av detta i brevlådan våran .
den var verkligen överfull :D och det stora är till mig ;)
 
När jag kom hem så lagade jag mat och sen fixade jag stallet och tog en skrittur på figge i 30 minuter barbacka. vi fick sällskap av en vit hare som hoppade med oss sjukt lä'nge :P
 
Nu sitter jag här skulle ha sprungit idag men det började regna när jag precis hade ridit klart Figge och så mycket behöver jag inte springa så jag är tvungen. jag väljer mina dagar, sprang 4,5 km i lördags:)
 
I går kväll när jag körde hem lilla syster så var hela vegavallen i Tierp avstängt
Både ambulansen och polisen var där och det visade sig att en 25 åring hade blivit skjuten med flera skott av en 32 åring,
 
jag tycker att det händer lite för nära nu. men som polisen säger i artikeln. Behöver allmänheten oroas av det som hänt?
– Nej det här är inte riktat mot vanliga "Svenssons".
 
men det känns ändå inte alls lugnt för de. tänk om någon hade kommit precis då? vad hade hänt?
 
Aja . tur att man bor på landet ;)
 
Nu är det dags att få sin sömn, imorgon är det halvdag på jobbet och sen blir det valborgs firande  :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0