Söndag kväll

Då var det åter igen dags att ladda upp inför en fullspäckad vecka med jobb. :)
 
Helgerna går med en rasande fart.
 
I går lördag så började jag dagen med att gå 1 mil med kitty och direkt efter det rida i 1, 20 min en härlig tur på figge, blev väldigt mycket galopp fast i väldigt bra tempo.
 
efter det mockade jag och sen var det lunch. efter de så åkte vi till min kusin för att kolla in hans hus och pappa skulle kolla några saker.
 
När vi kom hem därifrån så tog jag det lugnt ett tag, men höll på att somna så jag tog på mig springkläder för att spring 2 km men det slutade med att jag sprang ca 4.5 km. kändes väldigt bra. sen duschade jag och sen var jag död resten av kvällen ;)
 
I dag söndag så började jag även denna dag med att gå 1 mil med kitty, det var väldigt varmt och skönt :D
 
Sen bytte jag om direkt för att rida ut en sväng med Figge, blev en ridtur uppe på dammarna. totalt 40 minuter skritt och 20 minuter trav så han fick en lugnare ridtur efter två dagars galopperade :)
 
Sen jag har gjort lite allt möjligt idag, men allt nästan har jag gjort i den härliga SOLEN :D
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg och får en bra start på veckan imorgon !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0