Longering

Idag longerade jag figge i ca 50 minuter , han fick jobba på bra och han var fin :)
han fick hoppa lite studs på volt på linan. Gick superbra, dock fick jag ställa upp en grind så han inte skulle fuska och dra inåt, men när väl grinden stod där hoppade han på mitten :)
 
<3
 
i övrig har det inte alls varit min dag, usch kunde lika bra ha legat kvar isängen i morse och inte nog med de när jag inte trodde att det kunde bli värre så blev de :( ajaj bit i hop och kom igen, brukar man säga. !

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!
Det är så roligt att se hur fin han är och hur bra du tar hand om honom :-) ser så välskött och nöjd ut :-)
Mvh Tina

Svar: Hej :) tack så mycket, roligt att höra :)

Med vänlig hälsning Matilda
Matilda Wiberg

2013-08-23 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0