Tänk om man kunde sluta kl 14 varje dag

 
Gud så mycket man hinner med när man är hemma redan kl 14 på dagen.
 
Varför denna lyx? Jo vi blev klara med justeringen för asfalteringen imorgon och imorgon befinner jag mig redan kl 5.30 i lastbilen påväg till Gävle ;)
 
Aja väl hemma idag så har jag hunnit med att vika all tvätt som jag hade på min säng.
Lite tvätt då da, hela 6 maskiner tvätt ;)
 
efter det så dammsög jag hela huset och bytte örngott i sängen.

efter det tog jag med mig Figge på en springtur/joggingtur, skönt blev hela 6 km idag på mindre än 30 minuter. kan säga att det gick trögt hemåt men Figge tyckte att vi skulle springa fortare hemåt så han höll i så det var bara att hänga på ;)
Skönt med sällskap :) <3
 
Nu så är jag nyduschad och har precis lagat mat så nu ska jag äta lite och kolla på idol snart.
Jag och Figge från onsdagens träning för Linda :D
Ha en skön tisdag. <3
Bara 2 dagar kvar nu , längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0