Torsdag, fredag och lördag

Torsdag : Red vi i väg till grusgropen och klättrade lite, jag hade en riktigt pigg och stark häst hela klättringen igenom och på hem vägen såg han spöken överallt och var dryg ;)
 
Fredag : Red hemma på gräsbanan med ponnyhackamore, suck vad jobbig han var, stark som en oxe. Vart väl lite bättre på slutet, men ändå inte helt bra. ( lite ändringar på ponny hackamoret ska göras) Markarbete körde vi med mycket övning på galoppombyten och så mycket på volt.
 
I dag lördag  så fick jag belöning för att jag tog kampen med honom i går och i dag var han hur fin som helst att rida, känns bra inför morgondagens tävling.
 
Min fina gammal ponny på 22 år<3
Idag har jag ridit som ni har läst och efter det tvättade jag bilen utvändigt(invändig får vi se om jag tar imorgon efter tävlingen) Sen har jag även ordnat allt tills morgondagens tripp till Avesta för tävling.
Va stark och visa att ingen kan såra dig eller trycka ner dig till botten, kämpa dig igenom allt elände och bevisa att INGET kan hindra dig . ! Ditt liv , dina drömmar!!
 
Jag har tappat motivation till att springa har så mycket annat att göra och tänka på, men jag hoppas att motivationen kommer tillbaka snart, hoppas att jag VILL springa imorgon efter tävlingen. Annars får det bli nya tag på måndag. suck tycker inte om mig själv när jag tappar lusten till det jag egentligen vill göra.
 
 
Nu ska jag dusch och sen ska jag åka tillbaka till Tierp för att äta och bada hos mamma<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0