23 december

 
1 dag kvar nu och marken är grön och tråkig, vart är snön? om den inte har kommit nu så behöver den inte komma alls efter jul.
 
Såhär såg julafton ut för 3 år sedan, vitt och fint men lätt snöande .
Idag har jag målat lite på morgonen innan jag åkte hem till brusboskogen igen
Visst är jag duktig ;) Så fint det blev :)
 
sen har jag joggat Figge lite lätt idag, efter gårdagens mjölksyre övning. Han var fin och så stretchade jag honom lite efter för säkerhets skull, då han ska vila imorgon :)
 
Nu väntar jag på att farmor och farfar ska komma så vi får fira "illa" julafton.
 
Igår innan jag åkte till skämsta så klädde vi granen här hemma, sjukt fin gran i år :D
 
 
Hoppas att ni inte stressar allt för mycket dagen innan julafton nu :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0