Minnen kommer upp

 
igår kväll fick jag något ryck och började städa ena halvan av mitt skåp som jag har på mitt rum.
 
det skulle jag inte ha gjort blev sittandes i 2 h och gick igenom det skåpet vad som skulle kastas och vad som skulle sparas. då kommer det fram massor av skolkataloger från när jag gick på förskolan och det innebär att jag hitta URGULLIGA SÖTA kort på min älskling .
Så himla söt jag smälter :D Så söt älskling <3
 
även massor av olika diplom och skolarbeten, som jag sälvklart har sparat kvar. :)
Börjar med detta om min framtid, jag har tävlat på kråkhoppet, helt sjukt hur stor man tyckte at denna tävling var när man var 14 år, denna tävling för mig idag är som vilken tävling som helst ;) Jag har ett jobb men jag jobbar inte som hovslagare, eller har någon uppfödning av hästar tyvärr :/ HAhah jag bor kvar på pappas gård men det är han som äger den och inte jag som drömmen tydligen var att ta över denna gård ;)
För 10 år sedan fanns inte tdb eller equipe så då fick man skriva ut ett tjockt häfte till varje tävling eller om man fick det på tävlings platsen, tydligen gick det inte såbra för mig på denna tävling om man läser min fula handstil på framsidan ;)
Helt sjukt att jag har sparat detta !
 
jag har haft en tid i livet när jag spelade tvärflöjt, minnen kommer tillbaka ;)
Hoppa att tomten är lika snäll i år och ger min en häst ;)
 
När jag fick min tappsko kurs på fick jag även kurs etta på riktning av tappsko, tydligen var jag riktigt duktig på det. läraren ville att jag skulle gå smideskurs ;) riktigt roligt :)
På dagen så var jag ner till Tierp och gjorde lite ärenden och jag klippte mig också:)
snelugg blev det, jättenöjd :)
 
 
Dags att sätta fart på dagen nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0