Ridit två bruna på morgonen

Började morgonen med att rida Linda/charlottes häst, en pigg och glad häst efter 6 veckors vila ;) Mycket trevlig häst :)
 
sen red jag min egna men han var inte så rolig att rida idag, rädd för typ allt och ville bara springa fort och de ville inte ja . Får rida ett markarbetspass imorgon tror jag innan hoppträningen på söndag . Söndag blir det hackamore på, då det är de jag får jobba med hemma och inte vanligt bett. Så jag kanske kan få hjälp med det.
Min "nya" ridstil fungerar inte så bra på hackamoret som det gör på bettet så lika bra att träna med det då.
 
Nu vart det snurrigt men jag vet vad jag menar i alla fall ;) hahah
 
Nu ska jag vila lite min mage tar kål på mig vet inte varför den gör såhär ont idag :/ skulle kunna betala för att bli av med magen, känner jag .
 
Hoppas att ni får en trevlig fredag, snart julafton :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0