Då är det lördag igen

 
Veckan har gått väldigt fort, hinner inte riktigt med. Måndagens avrammling resulterade i ingen träning alls på hela veckan , bara ridit Figge.
 
Får se om jag kör bodypump imorgon. det återstår jag se.
 
Nu är jag väldigt trött fast klockan bara är nio på morgonen. Dock har jag varit uppe sen 3 i natt, för att jag skjusade min lilla syster och hemmes mor till arlanda och jag hoppas att dom får en underbar semester :D
 
När jag kom hem igen kl 6 orkade jag inte gå och lägga mig direkt så jag har suttit uppe och kollat på lite allt möjligt.
 
Att flytta hemifrån har börjat gnagt lite längt bak i huvudet på mig. Dock är det så mycket som ska planeras innan jag ska verkligen ta klivet ut i verkligheten på riktigt, då det har blivit lite ändringar och fyndet på Figge så blir nog han kvar hos mig och då fick jag ju inte bort denna dyra kostnaden. men ska försöka lösa detta ändå på något sett. Ingen rik kille som är singel som läser mig blogg? han får gärna ha en gård med. hahah skoja ;)
jag fyller ju 22 i april och det är som sagt dags att klippa navelsträngen till hemmet nu och sköta om mig själv :)
några utgifter:
stallhyra
lägenhet
el
mat
skoning
tävlingar
träningar(hästen)
träning(för mig själv)
internät
tanka
bilförsäkring
telia
agria
bla.
 
Det blir ganska så mycket i månaden och jag vill gärna kunna köpa något klädesplagg med ;) hahah
 
usch varför måste det var så svårt ;) Miljonär skulle man vara . !!
Jag har lite saker i allafall :D haha men ändå fattas det saker.
 
Nej nu ska jag ut och rida i vårvädret :D
 
Ps jag fick blommor på alla hjärtans dag ;) Ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0