fort förbi .

Blir ett kort inlägg om dagen ska gå och sova snart, ska upp kl 3.50 imorgon så sängen är väldigt lockande nu .
 
Aja denna dag har också flygit iväg.
 
Började som vanligt med att mocka åt mina hästar och sen motionerade jag grannens.
 
Efter det gick jag med kitty i 40 minuter , sen åt jag lunch.
 
efter det åkte jag med Figge till ridhuset och red där, hoppade mycket på stor volt bara för att han ska vara kvar i samma rytm hela tiden. Hoppade något språng större sen på 120. Kändes sådär fick inte riktigt något flyt. jag vill ta tillbaka honom så himmla mycket och det hatar jag med mig själv. Men så klart räddar figge mig jämt. Vilken klippa han är . Hoppar i alla lägen. fy för mig. Hoppas på bättre känsla på lördag.
Nöjd med hästen i alla fall :)
När jag kom hem igen "kastade" jag ut figge i hagen igen med lite hö;) för att sen gå in och byta om och sätta mig bakom ratten igen för att åka till tierp för att träna bodypump. Oj jäklar var segt det gick idag, kroppen är inte helt hundra. :/
 
sen handlade jag mat, när jag kom hem så diskade, dammsög, lagade mat och plockade undan lite.
 
Nu sitter jag här, precis tagit in hästarna och ska gå och lägga mig nu.
 
Ha en skön natt ;)
 
ps. kanske inte så kort inlägg ändå ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0