Fredag kväll

 
Nu är Figges och min utrustning putsade och bara hästen kvar att fixa till i morgon bitti. det ska bli så kul att komma igång med tävlandet igen efter vinter uppe hållet, hoppas att jag kommer ihåg hur det går till och inte glömmer bort banan ;) hahah
Min mamma ligger sjuk i inflensa så hon blir hemma, andra gånger jag kommer åka utan henne på tävling. Helt ärligt så känns det väldigt fel :( Vill ha min mamma med.
 
Mamma och figge delar på en banan i avesta ;) hahah
 
Imorgon då bär det av till valbo för att tävla på gävle fältridklubb. en 110 lokal står på schemat. Blir en lagom start på året. på "fältis" har dom mycket bra hinder och många titthinder, som är super bra ibörjan såhär:)
 
idag så har jag varit till arbetsförmedlingen och fixat till min handlingsplan och så, sen efter det fixade jag grannens hästar.
På em följde jag med pappa och kollade på ett jobb i gårdskär och sen när jag kom hem så red jag ut på Figge, han var väldigt laddad idag :) Känns bra inför imorgon :)
 
Sen drog jag iväg till tierp igen för att träna bodypump. kändes ganska så bra idag. men har inte riktigt kraften som jag brukar ha. men det är väl något man har i kroppen just nu. alla är ju sjuka. :/
 
handlade mat innan jag åkte hem för att äta en bit mat :)
 
Sen har jag fixat inför morgondagen :)
 
som jag skrev i onsdags kväll så skulle jag gå upp kl 3.50 i går(torsdag) och åkte hemmefrån kl 5 och kom inte hem igen förns vid 18 tiden på kvällen och då satt jag mig direkt i willen(hjullastaren) och skottade av gården. så figge fick vila igår då tiden inte fans där.
 
 
nej nu ska jag sova kl ringer 7 i morgon . så jag hinner med allt i lugn och ro. sen åker jag till fältis när jag känner för det :) Tävlingarna börjar 9 i allafall men det är både 90 och 1 m innan :)
 
sov gott :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0