Har vi äntligen hittat rätt?

min fina häst med ett låne hackamore, testade och rida på detta idag. Tur att man har snälla vänner som tipsar om grejor och så man kan låna och prova innan man köper något.
Det kändes verkligen jättebra idag, vi hoppade även lite på det och jag fick en bra känsla och bromsen fungerade väldigt bra ;) heheh
Jag hoppas verkligen att detta håller isig att det kommer att fungera. så har vi löst ett problem i alla fall. Jag gillade detta hackamore väldigt mycket också. :)
 
Vi får se kommer prova det några gånger till innan jag bestämmer mig för att köpa ett. dom är väldigt dyra :( menmen om det fungerar bra så är de inget att tveka på :)
 
Vi hoppade även en stor oxer på 130 idag ;) vilken känsla :D
 
Om man ändå hade mera pengar att kunna ha kvar min lilla prins. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0