Härliga måndag morgron

 
Då var det måndag igen 18 februari , jäklar vad tiden bara flyger förbi.
 
Nu till frukosten har jag suttit och kollat på ponny akuten, vilka ponnysar barnen har en del är väldigt "farliga" skulle jag säga i allafall till barn som inte är så stora och inte kan så mycket än.
Men jag tycker att det är ett väldigt bra program och även jag lär mig saker av att kolla på de ;) hahah
 
Måndag igen då ska snart ta tag i dagen och gå ut å mocka och sen gå över till grannarna och motionera två av deras hästar.
 
Lagom väder att vara ute i dag me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0