Måndagen börjar ta slut,

Som att jag vakande kl 6 i morse för att min far pratar så högt i telefonen så tänkte jag det är ingen idee att somna om för då blir det bara jobbigare att gå upp 45 minuter efter. så jag gick upp då och har hunnit med mycket idag .
 
 
Underbara solen har verkligen lyst idag och värmt på riktigt bra vart till och med 20 pluss här mot våran vägg ;)
 
Idag gick jag med kitty i 45 minuter innan jag tog grannens hästar, så efter det mockade jag och sen knallade jag över till grannarna och motionerade deras hästar. fulla av energi.
 
efter det åt och lunch, våfflor fick det bli. Gott !
 
Sen tog jag min egna häst till ridhuset för att rida lite markarbete/dressyr. Han var fin :)
 
När jag kom hem så satt jag på mig kläder för att ut och springa. Sprang 4 km i alla fall :) Magen gav upp engång och gjorde fruktansvärt ont men efter att ha gått lite så kunde jag börja springa igen. så sträckan var 4,5km men magen gjorde att jag sprang 4 av dom ;)
Dags att kanske köpa riktiga springbrallor och inte springa i mjukisar ;)
Körde lite magövningar sen när jag kom hem och nu är jag väldigt trött . Har hunnit med att duscha och dammsuga med. Nu väntar jag på att pommesfritten ska bli klara och att jag kan börja steka fläsk kotletterna (stavning)
 
Sen blir det lungt resten av kvällen, tror jag ;)
 
ha en bra måndagskväll :)
 
Gud så mycket enklare allt går när solen lyser och värmer :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0