Onsdags posetiva och negativa

 
Upp som solen men ner som en pannkaka. är det så man säger?
 
Morgonens nyheter var helt underbara men nu på kvällen fick jag två dåliga nyheter med. men usch, fy satan. Tråkigt.
 
Men men dagen emellan har varit helt underbar, skötte grannarnas hästar och vid lunch tog jag av figge täcket och han var svettig där under så han fick stå och mysa i solen "naken" ;)
En väldigt nöjd figge i solen :D <3
 
Sen tvättade jag bilarna också i den härliga solen. gud så varmt och skönt det var , ÄLSKART :D
Röd och fin igen :D
Tvättade även min tranpsport och det behövdes usch så skitigt det blir av allt salt och gegga på vägen . Nu är den ren och fin ett tag i allafall tills i morgon kväll när jag ska åka på träning. haha
 
Efter allt tvättande så red jag ut på Figge, vi tog en ridtur på 1,5 h . RIKTIGT skönt. galopperade väldigt långt och mycket, han var riktigt fin. Mycket lödder på figge efter passet;)
 
Flera av dessa dagar TACK :D
Avesta sommaren - 12 en 5:e plats i 110 och i 120 4 fel. våran andra 120 någonsin. En grym ryttarmiss gjorde att resultatet blev 4 fel. Grymt nöjd med den dagen.
 
Kramar från en peppad Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0