Ramla av

Bra start på måndagen eller inte, jag ramlade av när jag skulle rida en annan häst idag. som tur var så landade jag mjukt. men har ont i huvudet och i min s*pe axel IGEN :( usch fick också en lite tramp på låret men det är ingen fara med mig. det går över. men det är 2,5 år sedan jag ramlade av senast och då var det när pochybel gick omkull och gick bort. Fick en känlsa av denna olycka igen. usch den dagen kommer alltid att sitta i mig.
 
Nu ska jag försöka vila bort min hubudvärk som jag fick.
 
dagens planer sprack lite av detta men ska försöka gör så mycket som möjligt ändå men huvudet dunkar så det får vänta.
 
Hoppas att alla ni andra fick en bättre start på veckan än vad jag fick.

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig!

Svar: tack :)
Matilda Wiberg

2013-02-14 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0