Vart tog måndagen vägen? :O

 
Usch denna dag har gått väldigt fort. Började med att mocka åt mina egna hästar och sen gick jag över till grannen för att motionera deras. blev att longera en och longera/rida den andra :) Kingen var duktig .
 
Efter det kopplade jag på släpet efter bilen och drog till skutskär för att hämta 30 balar spån.
Hem och lasta av 20 och 10 skulle vidare hem till Johanna :)
 
När jag kom hem igen åt jag lunch , sen gav jag mig ut på en ridtur med Figge. Blev att pulsa i djupsnö i 20 minuter och sen vanlig skogsridning igen :) Han var fin även idag , ävem fast vi mötte tv stora älgar när vi var ute. Figge kollade till och när älgarna var borta kunde vi passera i lugn och ro och fortsätta våran ritt :)
 
Nu håller jag på att göra mat det bli Lasagnette. Efter det sen ska jag gå en timme med kitty, sen blir det duschen och bädda rent i sängen :)
 
Som sagt måndagen gick väldigt snabbt :)
söta cindymon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0