-20 grader

Rena sommarvärmen ute eller ja kanske inte. Fy fann kallt. Det ända positiva med detta kalla väder är att man början städa huset väldigt grundligt och städar där man inte brukar städa så väldigt ofta innan. ;) haha i går städade jag alla lådor och skåp i köket. Kan säga att det behövdes och jag slängde väldigt mycket. Usch saker som hade gått ut 2009 :( bläää.
Och jag tror vi har tillräckligt med ströbröd ett tag fram över ;) haha .
Igår satt jag på mig min overall och red ut barbacka på Figge. Det var en mysig ritt på en timme i kylan. Travade och galopperade lite. Han var riktigt fin :) Nej nu är det dags att gå ut i kylan. Fy fanken :(

Kommentarer
Postat av: Ida

red igår jag också, i -22 tror jag vi hade här hemma. :S ska till ridhuset idag, säkert kallare där än ute :p

2013-01-24 @ 13:46:11
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0