4 st hästar longerade

 
japp idag longerade jag alla hästar som jag ska motionera om dagarna :) Alla skötte sig väldigt bra, vissa var mer springiga än andra . hahah
 
Figge för första gången att han busar till det på linan. det har aldrig hänt förut ;)
 
sen har jag gått med Kitty på våran dagliga promenad på 1h :)
 
Har lite fundering på om jag ska åka på någon pay and jump med Figge, är bra sugen på det för att få hoppa honom lite större. Gävle fältridklubb har en den 19/1 då fick han hoppa upp till 120 . För någon riktigt tävling blir det inte förns v. 8 om jag har kvar honom då. Så vill komma ut och hoppa större banor och mer hinder än vad man gör hemma. vi får se om jag får med mig mamma, kan bli lite stressigt för hennes del, ingen hoppning utan mamma ;) (mamma om du läser detta innan jag har pratat med dig så kan du ju ge mig ett svar ;) ) hahah
Aja vi får se vad det blir framöver. det kan ju förändras väldigt snabbt !
 
 
 
Nu är det farmen på tv, hejs svejs:)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hästskötaren vet om är redo när opponeringen är klar på fredag nästa vecka :) Kram mamma

Svar: okej då vet jag ;) <3
Matilda Wiberg

2013-01-08 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0