Blåser väldigt mycket

Idag får vi se vad dagen kommer att bjuda på, men jag kommer inte göra något med hästarna om inte blåsten lugnar ner sig.
Ibland blåser det storm ute och ibland ser det ut som att det har gett sig. :/ vi får se om det blir något som sagt.
 
Figge kommer jag väl bara skritta i typ 40 minuter ikväll om vädret tillåter vill säga.
 
Jag ska väl städa undan julen idag kanske till och med , det är väl på tiden kanske ;) Julen är tyvär slut nu. :(
Blir väl att städa lite mer och tävtta och vika tvätten. Jättekul !
 
Nu känns det som huset ska blåsa bort helt plötsligt. hahha kul väder eller inte :/ usch jag vill ju kunna hålla på med hästarna ju . HOPPAS att blåsten ger sig till eftermiddagen så får jag fixa hästarna då istället.
 
Nu var det ett jäkla tjat om vädret och blåsten ;) haha
 
Nu sätter vi igång denna torsdag :)
 
Ha en bra dag i blåsten ;)
 
Ps. träningsvärken börjar smyga sig på, i armar och ben ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0