Dagarna rullar på

Här var det ganska så dött, som rubriken rullar dagarna bara på och jag hinner inte med allt jag vill .
Men men man gör så gått man kan.
 
Som vanligt har jag fixat grannens hästar varje dag och även idag(som vanligt) Hästarna är busiga men dom sköter sig bra .
 
I måndags blev det ett rejält galoppass med figge i lite djupsnö.
En svettig häst och ryttare på ryggen ;) Kallt och skönt om kinderna me. haha
Jag har även gått med kitty i mörkret, men kitty syns bra iallafall ;)
 
I går torsdags åkta jag hem till mamma för att överaska henne med lite blommor och fika efter att hon äntligen är klar med hennes plugg och är KLAR :D
gott :)
Lite fina lila blommor :)
Qvintus försökte också att ta lite godsaker. Ingen ser mig här va? ;) Helt plötsligt började han yla för att han inte fick tag på något xD
stora hundar är inte såbra ibland, speciellt när nosen når allt som man vill nå ;)
 
Avslutar med en väldigt snygg bild på min hund hos far.
popcorn blicken. ;)
 
Nu blev det mycket bilder men det får ni leva med. orkar inte skriva så mycket just nu.
 
Nu är det dag att gå ut och mocka till mina hästar och sen gå över till grannen och motionera deras hästar.
 
Ha en bra fredag .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0