En klump av ångest

idag tog jag och figge en skön ridtur ut, det vart mycket trav. skönt väder ute även om det skulle varit ännu mysigare om solen var framme men men man kan väl inte få allt ;)
Han kändes fräch som fin efter gårdagens hopp pass:) Imorgon blir det ridhuset igen :P
 
Efter det gick jag en timmes promenad helt själv jag behövde rensa tankarna lite, är lite fullt just nu. jag vet att mitt löfte för året var att ta hand om mig själv och ta ingen skit men ibland blir det bara för mycket och man orkar inte med allt för mycket på samma gång.
även solen har sina fläckar. !
 
Sen plockade jag faktiskt ner våran julgran dock hamnade halva grannen kvar inne innan jag hann få ut den. hjälp vad mycket barr det blev :/ usch men nu är den ute i allefall och hela huset är damsuget för att våran katt cindy mon släpade barr i pälsen över hela huset.
 
Jag har även vikt tvätt och tvättat en maskin tvätt. har även hunnit med att läsa över 120 sidor i en utan mina nya böker :D
 
Sen nu på kvällen innan jag tog in hästarna så började jag smörja sadeln och några träns, har några träns och skydd kvar som jag ska ta imorgon tror jag . jag förstår inte hur endel hästmänniskor orkar smörja sina träns varje dag :O hahah
 
 
nej nu är det dags att sova. imorgon blir det nog gymmet på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0