Fredagsmys på hög nivå. !

Att gå på ett stenhårt bodypump pass en fredags kväll är fredagsmys för mig. Fy satan vad skönt det är att känna sig helt slutkörd ;) Lag på med vikter idag så det kommer att kännas i morgon och ännu mera på söndag ;)
 
Jag har även gått en timme med kitty i dag med så jag kan vara ganska så nöjd över mig själv tror jag ;)
Och så har jag såklart motionerat 4 st hästar idag med ;) hahah
en an dom tre hästar jag sköter om dagarna åt grannarna, Kingen 4 år om jag minns rätt ;)
Denna herre är rolig att jobba med, är påbörjad inridning av mig och vi har travat några gånger till och med . super duktig. Han är hut go som helst, han tycker om att mysa.
Är till vardags travhäst kanske jag ska till lägga . :)
Sen så har jag såklart ridit min egna häst idag också ;) Vi tog en sväng ner till dalälven och kollade lite. Blev en barbacka ritt idag igen. Hur mysigt som helst :)
idag igen kom det hem två paket till ;)
I ett av paketen så var denna snygga klocka me :) Är super nöjd med denna, nu vill jag flytta hemmefrån och pryda mitt egna hem :D LÄNGTAR!!!!
 
idag vart det mycket bilder och lite text men jag tror det bli bäst så :D
 
Nu har jag precis tryckt i mig en hel kebbab själv, gott ;)
 
Ha en trevlig fredag gott folk :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0