hur ska jag klara av att vara UTAN...

 
min älskade mobil i 2veckor. dock jag jag ju en annan mobil men kan bara sms och ringa från den. alltså ingen facebook i mobilen, HUR SKA DET GÅ???? ;) haha aja lämnade in min mobil på lagning då jag får samma sms 2-4 ggr . det är skit irreterande så jag var tvungen :( Hoppas att två veckor går fort. men räkna med inte så mycket nya bilder under dessa två veckor . ni får nöja er med gammla bilder.
 
Som vanligt red jag grannens hästar på morgonen( en bättre presetation kommer på dessa hästar när jag har fina bilder på dom) Alla skötte sig jättebra, speciellt dom två som nästan aldrig har haft ryttare på ryggen innann jag börja rida dom i måndags :)
 
efter det gjorde jag mig i ordning för att simma med syster. sköt var de. bastade även efter, så nacken skulle bli bättre men inte :/
Jag hämtade även ut två packet på posten :D
i h&m var det två bikinis och idet andra var det böker så nu är det bara att läsa :D
dessa två är i mina ägor nu, alltså bikinisarna ;) haha super nöjd. !
 
sen drog jag till valbo för att sälja iväg ett hästtäcka och lämade även in min mobil som ni har läst om i detta inlägg där uppe. hur ska jag klara detta ;) haha
 
Efter det när jag kom hem så tog jag det lungt och läste lite i en av bökerna jag beställt och väntade på att maten skulle bli klar.
 
Red även ut på Figge sent i går kväll, en mysig barbaka tur blev det med mycket täcken så ingen av oss skulle frysa var lite småkallt i går kväll. Vi red under stjärnklar himmel, hur mysigt som helst.
 
Hästarna hade det bra igår i solen med lunch höt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0