Manique "Nicke" säljes

Typ: C  -  Inriktning: Övrigt  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1992  Namn: Nicke  
En otoligt snäll ponny i all hantering som säljs som sällskapsponny bara, EJ för ridning. Han är 21 år gammal men hur pigg som helst gillar att leka i hagen med dom andra hästarna. Han skulle passa bra till lite yngre hästar som gillar att leka. Han är väldigt låg i rang. Super snäll att sköta om, sko och lasta.
Hemmet är mycket viktigare än priset, då jag vill att han kommer till ett bra hem och får stanna där.
 
5000 kr
 
Nicke är en väldigt trevlig ponny att sköta om, men jag vill inte sälja honom till någon som vill rida då och då för han har nu stått som sällskapsponny i över 3 år och han är väldigt speciell att rida. Svårriden. därför vill jag bara sälja honom som sällskapsponny. Han har inga problem att stå själv. Är ingen ponny som rymmer. Han älskar att leka, oftast han som vill börja busa i hagen. Skulle passa bra som lekfarbror :D
 
Jag vill att han kommer till ett bra hem med många timmar i hagen och bra lekkompisar :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hade jag haft en hage hade han kunnat gått här så jag hade kunna pussa och klappa på honom:-)

Svar: be pelle bygga en hage ;) hahah puss <3
Matilda Wiberg

2013-01-20 @ 15:59:20
Postat av: Ida

Oj så vacker! Letar faktiskt sällskaps häst! Ska spara din annons. Eller du kanske redan fått han såld? :\ :}

Svar: Tack han är riktigt fin. Nej han är kvar här hemma så hör av dig :)
Matilda Wiberg

2013-01-23 @ 21:43:33
URL: http://www.busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0