Sopslut

nu är jag helt slut efter en dag med fullt upp hela tiden. har bara suttit när jag har ätit (eller kanppt de) hahah
 
Började dagen som vanligt att sköta om grannens hästar, red och longerade. dom var vilda men ändå väldigt duktiga när jag väl skulle sätta mig upp. dom busar på rätt ställe om jag säger så.
 
Kom därifrån runt 12 tiden .
 
slängde i mig mat för att sedan ta min häst och åka till ridhuset en sväng.
Figge var riktigt fin idag, körde ett stenhårt dressyrpass med mycket flytt och jobba på volt. Hade hackamore idag me och jag tyckte att han jobbade på bra med de :)
1h tufft pass blev det :)
Jag och Figge för två år sedan :) <3
Jag och Figge idag, stor skillnad :) <3
 
The Fighter Vg <3
 
När jag kom hem från ridhuset så fixade jag allt med Figge och stallet innan och kastade mig in för att fixa maten för kvällen, det blev korvstroganoff och ris mycket gott om jag får säga det själv :D
 
Sen tog jag mig min lilla bil och körde ner mot tierp för t köra ett hårt Bodypump pass på aktivera. shit vad längesen jag körde de. Dock hade jag typ samma vikter så jag får väl sota för det i morgon och på fredag , haha ;)
samtidigt som jag älskar att ha träningsverk så hatar jag den ;)
 
Men dom orden avslutar jag nu detta inlägg, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0