här var det tydligen semester stängt ;)

haha semester man hinner ändå inte med bloggen ;)
 
 
Listan har börjats betas av sakta med säkert ;)
Lite saker som ska göras: (kommer antagligen fyllas på mera)
- Städa HELA huset ink källaren
- hämta spån
-måla flaken
- vinterbona sadelkammaren
- klippa gräsbanan + stänga in den
- fixa vinterhagen
- fixa hemsidan http://www.abbjornsmarktjanst.se/
- städa lastbilen invändigt
-städa min bil invändigt
 
mest har jag bara slappat och bara vart,
 
Figge har ridits men ändå vilat några dagar pga tapp av sko men nu är han nyskodd igen, så i dag red jag honom längs Dalälven, jäklar så fin han var. red i 1 h och 30 minuter va hur skönt som helst att rida, knappt några broms alls.
 
fin bild på mig och prinsen på jump club.
Lite bilder på min semester än så länge !.
 
lite solhäng hos mor.
äcklig spindel på stallväggen.
en oinbjuden gäst hos mormor.
mormors bästa tårta <3
hade en liten grillning hos Johanna i fredags, mycket trevlig kväll men god mat, fyrhjuling och lite dricka;)
 
Min bästa syster och hennes man var med i tidningen om deras fantastiska bröllop :'D
klippt gräsbanan fin :)
Äntligen har dom börjat med vägen hos oss dock blockerar dom vägen helt ibland , ÄVEN på lördagar !
 
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0