Shopping

idag så åkte jag och lilla syster till Valbo för att handla lite. innan vi kom till Valbo svängde vi förbi ryttarstugan och kolla lite där. Blev två saker. en MARINBLÅ tävlings skjorta och boots :)
Super nöjd över skjortan :D
 
Sen vart det bar lite smått i Valbo som ni ser på bilden :P
 
har jag, pappa och vickan hängt lite, åkte lite bil och fått tiden att gå ;)
 
 
Nu har jag precis klämt i mig lite kebab, proppmätt!
 
Lugnt resten av kvällen, Figge vila idag som planerat. Morgondagen blir mer händelserik. ;P
 
Ha en bra onsdags kväll !
 
IMORGON ÄR DET TORSDAG ; ÄNTLIGEN :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0