Hästfri dag

det var ett bra tag sen jag varken behöver mocka eller rida, figge vilar i dag och dom går ute så skönt att hinna med lite annat :)
 
Dagen började som vanligt med jobb, ganska så seg dag faktiskt.
 
När jag kom hem så började jag klippa gräset på "min" gräsbana. vart riktigt fint, hinder kommer komma fram där imorgon.
 
Efter det klippte jag även gräsmattan så jag satt väl på gräsklipparen i 2 h ;)
 
efter det cyklade jag med kitty det blev hela 1 mil :)
 
Nu har jag lagat matlådor till morgondagens och nu står duschens näst på schemat, sen sängen.
 
Hoppas att ni har haft en bra dag, i morgon tar vi nya tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0