It´s ok

Då var måndagen här igen men måndagar känns faktiskt riktigt bra just nu, kan inte klaga vaknar upp utvilad och pigg istället har typ onsdagen blivit min värsta dag ;)
 
Som vanligt så har det varit jobb på schemat, mycket jobb just nu.
 
När jag kom hem så bröt världens åskväder ut så jag åt mat och sen lag jag mig och skulle läsa med somnade istället och vakande upp till solsken och fågelkvitter, så då gick jag ut och mocka och skrittade ut barbacka på figge i 40 minuter. Riktigt härligt.
kan inte riktigt släppa detta, blir alldeles varmt <3
 
Nu ska jag snart gå och krypa ner i min sköna säng och ladda inför morgondagen . !
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild på er!
Och vad duktiga ni är på hoppbanorna!

Svar: tack så mycket :D
Matilda Wiberg

2013-06-12 @ 22:49:14
URL: http://blogg.jempa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0