Med ett leende på läpparna jag skriver detta .

träningen idag för Lotta S på stora gräsbanan, gick verkligen superbra. hur fin som helst var figge.
Hoppade väldigt mycket linjer men vi satte varenda en till skillnad mot i torsdag så trosdagens träning kvar verkligen resultat till dagens träning.
min goa lilla häst.
 
Vi hoppade inte så högt idag och inte mycket heller för att han var så fin. Vi hoppade inte högt för att vi hade inga broddar i och vill inte riskera något. Lite miss i planeringen där men imorgon får han nya skor :)
 
Vi kom rätt på varenda linje så jäkla skönt och vilken känsla :)
 
Ja ja nu ska jag sluta ;)
 
Taggad som sjutton tills på fredag och lördag när det är tävling på gräsbanan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0