Oj vilken bra start på denna tävlingshelg.

Dubbelnolla och en 3.e placering i dagens 110 klass.
 

Jag behöver inte säga så mycket mer än att jag är grymt nöjd över denna runda även om han är lite tittig på allt runt om kring men när väl hindren kommer så är det fokus :)

underbar känsla.
 
i 120 banan kändes riktigt bra, hoppa trekombination på tävling för andra gången bara, kom in bra och ut me ;) hehe
 
FELFRI ritt och EN 4:e placering, så jäkla grymt våran första nolla i 120 klass och så går vi in och tar en placering. jag är helt mål lös.
 
super fin bild som jag fick idag, i 120 klassen :)
Framhoppningen till 120, kändes väldigt bra ;)
 
Och så fick vi stå på prisutdelning för andra gången denna dag. herregud vilken tävlingsdag, bästa någonsin. blir inte lätt att slå denna dag ;)
 
idag får ni njuta av mer bilder och film än text, vet inte vad jag ska skriva är otroligt nöjd med allt, finns inget att klaga på.
 
Nu laddar vi inför en ny tävlingsdag imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0