oj vilket jobbigt inlägg jag läste nyss.

inlägget var riktigt jobbig att läsa, hon öppna upp sig riktigt och man fick verkligen veta hur hon kände sig med allt som har hänt. Hon är otroligt stark person. tårarna rann ner för mina kinder när jag läste alla inlägg jag kan inte en föreställa mig hur hon mår eller hur man ska ta sig igenom det. men en sak vet jag att man inte behöver ha några som sprider lögner eller dömer en utan att veta sanningen. Du är stark person!
Var rädd om varandra och ta vara på varenda minut som ni har <3
 
 
även min blogg har varit låst några dagar nu av en anledning som jag inte kommer att gå in på här, men jag hoppas nu att det är löst.
 
Veckan (måndag-onsdag) har det varit jobb som vanlig. jobbat över varje dag, skitkul ;)
 
Jag har haft lite trötta hästar på kvällarna ;)
Nicke orkade inte vara uppe när hovslagaren var här i måndags så han lag sig och sov i allt oväsen ;) Gulliga ponny.
 
I dag torsdag har det gått i ett, red figge direkt på morgonen. han trimmades lite inför morgondagens tävlingar. stark men fin på slutet efter en hel del kämpan .
Figge lyckas med det mesta, är det såhär tränset ska sitta? ;D
 
sen körde vi iväg våran lekstuga som vi sålde för över 1 år sedan, bättre sent än aldrig. haha
 
luncha lite och sen bytte jag däcket på bilen, de som jag hade punka på för någon vecka sen . Tvättade pappas firma bil och sen jobba lite till.
 
Nu har jag stallet helt klart bara hästarna kvar att ta in,  jag har smörjt och fixat allt inför morgondagens tävlingar, hoppas på fin resultat, :)
 
jag fick även finbesök på kvällen :D
bästa mamma och kent kom förbi på cykeln. ni är så grymma <3
 
 
Nej nu ska jag väl ta in hästarna och sen sova inför morgondagen som sagt. åker hemmefrån runt halv 9 , vi startar 110 och 120 :)
 
Ha en skön torsdags kväll gott folk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0