Sista dagen på laxhoppet

 
Idag var det 110 först. 0+4 fel får ta på mig nedslaget själv. Jag kom aldrig riktigt ur svängen in i kombinationen. men gud så fin han var hela banan runt, inget annat än på oxen jag är missnöjd över och det var MITT fel.
 
 
Jag har hittat en helt annan ridning i helgen.
Detta hinder river vi ;)
 
 
I 115 då samma resultat 0+4 fel
ett totalt ryttarmiss helt får min sida jag är så jäkla arg på mig själv över det när hästen går som en klocka och han ställer verkligen upp och hoppar i alla lägen. bangar inte för mycket han inte,.
 

 

10:an i omhoppningen en jäkligt lång galoppsträcka dit, skulle ta en jäkligt snäv sväng efter men jag ångra mig i sista sekunden och tog ut bågen och då blev avhoppet verkligen väldigt för långt ifrån, men min underbara fina häst gör allt för att lösa detta men hamnar på bakbommen SÅKLART. att han ens hoppade.

Jag är verkligen SUPER nöjd med denna runda förutom på 10:an då, men figge gjorde verkligen allt så jag är nöjd med figge hela rundan runt. Vi har verkligen hittat våran ridning i helgen.

Mina fina prins<3
 
 
Jag är verkligen supernöjd med helgen OM jag inte hade klantat mig så hade vi gått felfritt hela helgen det slår jag vad om. Nu laddar vi om för nästa helg igen, tävlar då på söndagen på gestrike sport ryttare. :)
 
jag har faktiskt lite ont imagen för att jag är så lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0