som jag har sagt tidigare ...

min tid räcker inte till jag vill gärna ha minst 5 h till på dygnet då skulle jag nog vara nöjd.
 
 
Min vecka då.
 
det tog några dagar innan man blev människa igen efter bröllopet hahah typ på onsdagen släppte väl tröttheten och träningsvärken ;)
 
I måndags då jobb som vanligt först, vi var i Tärnsjö och jobbade.
när jag hade slutat stack jag på engång och kollade på ett hus dock var det väldigt litet och lite för mycket pengar för de tyckte vi.
börjar perioden när man kan ha lättare kläder på sig. :D
 
red figge lite lätt :)
 
Tisdags så var det ju jobb igen i Tärnsjö, jobbade över så det var inte så mycket fritid över den kvällen hoppade figge lite lätt hemma bara. riktigt fin. cyklade även med kitty.
Riktigt varmt och jobba resulterade i ....
en väldigt fin rygg på kvällen ;)
 
Onsdagen jobb sen åkte jag med Figge till Tirk han var riktigt fin.
<3
 
Torsadags jobb såklart, kollade på ett ytligare hus, där är det fortsättning följer ;) riktigt fint och jag är intresserad så nu är det bara att hålla tummarna.
direkt efter det åkte jag hem för att lasta i Figge och dra till tirk för att träna för Lotta där, det var ett lärorikt pass som vanligt med en väldigt Figge på hugget. första gången för i år vi hoppar i högre fart på en väldigt stor utebanan med långa distanser. men jag är nöjd.
 
Fredag fick vi åka på en vattenläcka kul att få det på en fredag ;)
jobbade över som nästan dom andra dagarna denna vecka.
 
Sen red jag figge han var stark och hade mycket vilja att springa på sitt sätt men vi travade bara och jag fick jobba hårt för att han skulle trava som jag ville , men till slut så ;)
 
Idag lördag började jag dagen med att ta en sovmorgon till HELA klockan 8 ;) haha
åt frukost och sen red jag Figge, det blev ett galopp pass idag med mycket öka och minska, fick jobba hårt även idag men på slutet var han riktigt fin. vi red i 1h 20 minuter så varmt och härligt både jag och figge blev riktigt svettiga.
 
sen lag jag mig och sola ;)
ska försöka få bort min fina rand på ryggen, nu väntar jag på att Johanna och Macke ska komma så vi kan åka in till Gävle och äta och kolla på bio. baksmällan 3 blir det :) får vi se om dom har lyckas igen :)
 
ska ´bli skönt att göra något annat och koppla bort tankarna på allt annat, bara vara .
 
Ha en härlig lördags kväll även om solen nu försvann.
 
Ps ska försöka bli bättre på att blogga men det är inget löfte ;) Ds.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0